Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Celebritizace českých youtuberů a blogerů jako součást propagace českých potravinářských firem
Soukupová, Patricie ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem "Celebritizace českých youtuberů a blogerů jako součást propagace českých potravinářských firem" a snaží se pomocí kvalitativního výzkumu definovat čtyři výzkumné otázky (jednu hlavní a tři vedlejší). Úvodní část této práce poskytuje vysvětlení, proč se liší od původní teze, v níž je i vysvětleno, že pojmenování youtuber, či bloger je shrnuto jednotným označením micro-celebrita. Práce se zabývá zkoumáním pouze jedné sociální sítě - Instagramem, a to kvůli jeho komplexnosti funkcí této platformy a velké oblibě mezi mládeží. Každopádně mládež není jediná věková kategorie, které je věnována pozornost, výzkum se zaměřuje na průřez věkovými kategoriemi. Teoretická i praktický část práce se zaměřuje na způsob interakce mezi micro-celebritou - sledujícími - produktem (či firmou, kterou micro-celebrity propagují), kde jsou jednotlivé interakce popsány i samostatně, například jakým způsobem firma navazuje spolupráci s micro-celebritou. Praktická část práce obsahuje popis představení hlavního sledovaného produktu Coca-Cola, položení výzkumných otázek a průběh kvalitativního výzkumu, který zahrnuje i grafové znázornění. K dokončení výzkumu bylo zapotřebí několika výzkumných metod - dotazníkové šetření, anketa na Insta Stories, vědecké pozorování. Závěr nabízí shrnutí východisek výzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.